Dünya’nın en çılgın dudak ürünü- Lip Freak Ürün İncelemesi!

Bugün değişik ve alışılagelmemiş bir lip balm olan Lip Freak ürününü inceleyeceğim. Ben bu lip balmı Amerika’da kasada görüp almıştım. Paketi ilgimi çekmişti ve fiyatı çok uygundu, bende deneyeyim bari dedim. İyiki de denemişim.

lf-brysin-web

Bu ürün görünüşü bakımından aynı bir lip balm gibi. Dudaklarınıza ilk sürünce güzelce nemlendiriyor ve renk vermiyor.

Biraz süre geçince dudaklarınızda hafif bir hareketlilik hissediyorsunuz. Yavaş yavaş o dudaklarınızdaki karıncalanma ve hafif yanma artıyor. Daha da sonra artık dudaklarınızda çok yoğun bir hareketlik hissediyorsunuz. Hatta ben çoğu kez dayanamayıp dudağımı siliyorum.

Bir gün dudağımı silmedim ne olacağını merak ettiğim için. Ve tahmin ettiğim gibi saatler geçtikten sonra karıncalanma ve yanma yavaş yavaş gitmeye başladı.

Ayrıca benim elimde olan ürünün farklı çeşitleri olduğunu da öğrendim. Serinin diğer ürünlerinden bazılarında sanıyorum ki renk verenler var.

12530790_126388024404931_1437525762_n

Sonuç olarak değişik bir ürün ve herkesin çok bayılacağını düşünmüyorum. Bazıları gereksiz bulabilir, aynı şekilde bazı insanlar da çok eğlenceli bulabilir. Bundan sonrası herkesin kendi zevki.

Görüşmek üzere!

 

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

