Love, Rosie – Film Yorumu!

Çooook güzel, romantik/komedi/dram karışımı bu film beni benden aldı cidden! Klasik romantik filmlere karşı bazen önyargılı yaklaşabiliyorum, bu film kesinlikle o tür bir film değil. İçinizde ukde kalmış, çok isteyip yapamadığınız bir şey varsa size mükemmel bir şekilde gaz verecek olan bu film izleyenlere alttan alta çok güzel öneriler de veriyor.

tumblr_nk1labry1o1s12bwoo1_500

Filmi hiç duymayanlar veya konusunu bilmeyenler için kısaca tanıtayım. 5 yaşından beri en yakın arkadaş olan ikili Rosie ve Alex arasında uzun bir zaman diliminde yaşanan olayları anlatıyor film. Duygularından emin olamayan aşıklar, hayallerini bastırmaya çalışan bir Rosie, kariyer peşinden koşan Alex…  Kendime çok mu bağdaştırdığım için bilmiyorum ama ben bu filmi hissederek izledim sanırım. Bazı yerlerden kendime öyle anlamlar çıkardım ki.

tumblr_ntn6dsqz2w1tzkei3o1_500

!FİLMİ İZLEMEYENLER OKUMAYI BURADA BIRAKABİLİR.!

Bu yukarıda replik benim film boyunca geçen en sevdiğim repliklerden biri bu arada. Filmdeki ilk can alıcı sahne Rosie’nin babasının yazdığı mektuptu bence. Özellikle Rosie’ye hayallerinin peşinden gitmesini söylemesi ve bunu söyleyen kişinin ölmeden hemen önce hayalini gerçekleştirmesi beni çok duygulandırdı. Ben de kendi kendime düşündüm, acaba ben hayallerimin peşinden gidiyor muyum? Çok mu geç kaldım? Bu sorumun cevabını filmin sonunda aldım gerçi 🙂

İkinci en önemli sahne Rosie’nin kızının en yakın erkek arkadaşıyla öpüşmesiyle başlıyor. Utançla kaçıyor Katie(Rosie’nin kızı), Rosie ve Alex Katie’nin peşinden gelip ne olduğunu soruyorlar. Katie arkadaşıyla öpüştüğünü söylediğinde bu olayın aslında yıllar önce kendi başlarından geçen şey olduğunu fark ediyorlar. Bu noktada Alex’in Katie’ye ve sonrasında Rosie’ye söylediği şeyler filmin gidişatını değiştiriyor. Rosie Alex’in yıllar önce okul dansına Rosie’yi çağırmadığı için pişman olduğunu öğreniyor çünkü o dansa Rosie ve Alex birlikte gitseydi ikisinin de hayatı bambaşka olurdu.

Filmin sonunda bu ikili NİHAYET birleşiyor ve film mutlu bir şekilde bitiyor. Ama keşke sonu daha uzun olsaydı da birlikte oldukları zamanı görseydik biraz daha. Neyse oldu ya bu da yeter bana :)Son olarak bunu bırakacağım ve yazımı sonlandıracağım:

rosie29

 

 

 

 

 

 

2 comments

Bir Cevap Yazın

