Film Önerisi! ALLIED- MÜTTEFİK (Brad Pitt, Marion Cotillard)

Herkese Merhaba!

Aşırı yoğun bir dönemin ortasında olmama rağmen geçtiğimiz günlerde izlediğim Allied filmi hakkında yorumlarımı yazmak için geç bile kaldığımı fark ettim. Ben bu filme vizyona girdiğinde de gitmek çok istemiştim, ancak kısmet olmamıştı.Özellikle savaş temalı filmler beni çok etkilediği için mi bilinmez ama tahmin ediyordum bu filmin beni hayal kırıklığına uğratmayacağını. Uçakta film seçmek için gezinirken bu filme denk gelince hemen izleyeyim dedim, iyiki de demişim. Çok uzatmadan ve spoiler vermeye geçmeden önce FİLMİ İZLEMEYENLER için konuyu koyacağım.

KONU: Romantik savaş türü Müttefik filmi birbirine aşık olan iki apayrı insanı temel alıyor. İstihbarat subayı Max Vatan 1942 yılında Kuzey Afrika’da düşman hattında savaşmaktayken, Fransız direniş savaşçısı Marianne Beausejour ile tanışır. İkili hemen birbirlerine aşık olurlar. Londra’da tekrar bir araya geldiklerinde ise aşkları savaşın büyük baskısına direnip direnememenin sınavını vermek zorunda kalacaktır.
Filmin başrollerinde Brad Pitt ve Marion Cotillard yer alıyor. Filmin yönetmen koltuğunda ise Oscar ödüllü yönetmen Robert Zemeckis oturuyor.

Beyazperde.com’dan alınmıştır.

EĞER;

1)Savaş temalı veya geçmişte geçen filmler hoşunuza gidiyorsa,

2)Bir filmin her dakikasında zinde ve sıkılmamış olmak istiyorsanız,

3)Dram veya aşk bir filmde olmalı diyorsanız,

BU FİLMİ KESİNLİKLE AMA KESİNLİKLE BEĞENECEKSİNİZ. Bu yukarıda sıraladığım maddeler size uymuyorsa da beğeneceğinizi düşünüyorum. Her türlü şans verilmeli bence bu filme çünkü hakediyor.

allied-official-trailer-1-2016-brad-pitt-movie

 

Bunun yanında filmi izlerken Marion Cotillard’ın oyunculuğuna hayran kaldım. O kadar karakter ile birleşmiş ki! Son olarak, size küçük bir diyalog bırakmak istiyorum.

Max Vatan: There’s a thing called the soul. I’ve looked into her soul.

S.O.E. Official: No. You’ve looked into her eyes.

Tahminleri alalım?

(Diyaloğun tam Türkçe karşılığını bulamadım o nedenle bu şekilde koydum. Anlayamanlar için açıklamaya çalışayım. “Max Vatan: Ruh denen bir şey var. Ben onun ruhuna baktım.

S.O.E. Official: Hayır. Sen onun gözlerine baktın.”)

Görüşmek üzere!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

