ÜRÜN İNCELEMESİ!

 

Hepiniz hoş geldiniz!

Bugünün yazısında Garnier’in Nem Dengesi Normal ve Karma Ciltler için olan yüz kremini inceleyeceğim. Ben bu ürünü alalı yaklaşık bir yıl oluyor, bu bir yıl süre içerisinde de kendisini çok aşırı severek kullandığımı söyleyemeyeceğim maalesef. Size ürünü alış hikayemi anlatayayım.

Benim biraz kuru bir cildim var, onun dışında cildimle ilgili bir sorunum yok. Gratis’e gidip ordaki birkaç çalışandan öneri almak istedim. Bana bu ürünü önerdiler. Hafif bir ürün olması yönüyle öne çıkıyormuş. Ben de aldım ve ilk kullanışımda yüzümde yanma hissettim.

Daha sonra ilk seferdendir diye çok takılmadım, ancak ikinci üçüncü dördüncü sürüşümde de aynı yoğunluktaki yanmayı hissedince rahatsız etti beni. Sadece bende mi oluyor diye merak ettiğimden dolayı ablama denetmiştim ama o çok memnun kaldı. Yanma hissi falan da olmadı hiç dedi.

Sanırsam kişiden kişiye değişiyor bu yanma durumu ama onun dışında gerek kokusu olsun gerek yapısı olsun güzeldi. Ferahlatma özelliği de hatrı sayılcacak derecede var. Nemlendirmesi de çok güzel. Özetle, herkese göre değil bu krem, ama seven de tam sever gibi.

Yazımı okuduğunuz için teşekkürler, görüşmek üzere!

 

 

 

 

 

 

 

2 comments

Bir Cevap Yazın

