NIVEA FRAMBUAZLI LIP BUTTER İNCELEMESİ!

Bir dudak nemlendiricisi düşünün, gece sürüp sabah uyandığınızda yumuşacık dudaklarınız olsun. Her genç kızın makyaj kariyerini başlatan, hafif kırmızılık veren nivea lip balmlarıyla büyüyen biri olarak, bu lip butter’ı denemek için sabırsızlandım diyebilirim. İlk izlenimlerimi paylaşacak olursam,

DSC_1290

Bi kere yumuşacak ve kremsi bir yapısı var. Muh-te-şem ötesi kokuyor. İnsanın sürdükçe süresi geliyor. Elle sürülmesi gerektiği için pek hijyenik ve pratik bulmuyorum, bu nedenle gece kullanıyorum ben bu ürünü. Gece yatmadan bol bol sürüyorum, o şekilde yatıyorum, sabah kalktığımda dudaklarım yumuşacık ve çok güzel bir şekilde nemlenmiş oluyor. Hiç bir şekilde yapış yapış bir his bırakmıyor ancak o çok sevdiğimiz, dudaklarda ferahlatma hissini de vermiyor.

Diğer lip balmlara kıyasla daha yoğun nemlendiren bir ürün bu. Çok kuruyan dudaklar için iyi bir alternatif olabilir, ancak gün içinde kullanılacak bir ürün olmadığını düşünmüyorum yukarıda da dediğim gibi. Sonuç olarak benim dudak bakım rutinimde yer alan bir ürün oldu bu. Fiyatı da 10 TL civarındaydı ben aldığımda.

Bu ürünü duyup almayı düşünen arkadaşlar için faydalı olduğunu umuyorum, ve hoşçakalın diyorum 🙂

Bir Cevap Yazın

