ZARA – JOYFUL TUBEROSE ROLL ON İNCELEMESİ!

Uygun fiyatlı ve müthiş kokan parfümler denince akla gelen ilk yerdir Zara. Bu kadar hoş kokan ve orta kalıcılıktaki parfümlerin fiyatlarının bu kadar uygun olması da çok cezbedici haliyle. Ben bu yazımda size benim en sevdiğim Zara kokularından olan Joyful Tuberose isimli roll on’dan bahsedeceğim.

İlk olarak kokusundan bahsedecek olursam; meyveli ve aynı zamanda içinde vanilya barındıran, insanın kokladıkça koklayası gelen bir koku. Üst notalarında siyah üzüm, limon, portakal ve greyfurt; orta notalarda gardenya, sedir ve elma; alt notalarında ise vanilya ve misk var.

Ben bu ürünü İtalya’dan satın almıştım ve tatilim boyunca kullanacağım kısa süreli bir şey istediğimden dolayı roll on’u tercih etmiştim. Roll on 10 mL’lik ve bileklerinize, dirseklerinize ve boynunuza uyguluyorsunuz.

DSC_1329

Uyguladığınızda burnunuza hemen o müthiş koku geliyor, ve sizin dışınızdakilere de ulaşıyor koku. Sadece kalıcılığı pek iyi değil, arada tazelemeniz gerekiyor. Onun dışında çok rahat taşıması, sürüp hemen çantaya atmalık. Ancak şöyle bir gerçek var, 30 mL’lik parfüm versiyonu 30 TL iken, bu 10 mL’lik versiyonu 15 TL. Yani 30 TL verip 30 mL’lik parfümü almak daha karlıya geliyor. Zaten 30 mL’yi rahatlıkla bitireceğinizi düşünüyorum.

Eğer yazımı buraya kadar okuyup, kafanızda soru işareti belirdiyse size önerim gidip tester’dan kokusuna bakmanız, ve hoşunuza giderse parfümünü almanız. Umarım faydalı olmuştur bu yazım, sizin de bana önerdiğiniz Zara kokusu varsa yorumlara yazabilirsiniz! Görüşmek üzere!:)

Bir Cevap Yazın

