Haziran Ayı Sohbetleri ❤

Herkese merhabalar!

Yazın ilk ayı olan Haziran geldi ve bilin bakalım ben Haziran ayı boyunca ne yapmayı planlıyorum?Tabi ki bol bol uyumak, kitap okumak, dizi izlemek ve yazın keyfini çıkarmaya süper bir giriş yapmak. Hazır fırsatı bulmuşken size de Haziran geldiği gibi başladığım ve Haziran ayı boyunca yapmayı planladığım şeyler hakkında yazmak istedim. E o zaman başlayalım 🙂

Haziran ayına girdiğimiz gibi Netflix’in yayınladığı bir dizi olan 3% ‘ü izledim. Çok beğendim, hatta onun ayrıca inceleme yazısını yazdım, okumak isteyenler tık tık: https://kucukkayipdunya.wordpress.com/2017/06/04/yaz-icin-dizi-onerisi-3-dizi-incelemesi/

Bunun yanında Stranger Things isimli yeni bir diziye başladım. Daha birkaç bölüm izledim ve beni şimdiden içine aldı diyebilirim. İlk sezon bitmeden pek yorumlarımı yazmak istemiyorum ama ilk sezonu bitirdikten sonra size ayrıntılı yazısını yazabilirim. Konusunu merak edenler için anlatayım. 1980’li yıllarda bir kasabada Will adında küçük bir çocuk kayboluyor ve ailesi, arkadaşları Will’i bulmaya çalışıyor. Bunlar olurken de başka olaylarla ve yeni karakterler de karşılaşıyoruz. Tür olarak gerilim ve korku diye geçiyor ama ben henüz öyle korkunç sahnelerle karşılaşmadım. Toplamda 8 bölüm var, iki günde rahatlıkla biter diye düşünüyorum.

Genellikle yabancı dizi izleyen ben, ilk defa Türk bir dizi önereceğim sizlere. O da belki de duymaktan bıktığınız Fi dizisi. Yayınlanmaya başladığından beri izliyorum ancak hazır dizilerden bahsetmişken onu da ekleyeyim dedim. Konusunu anlatmak gerçekten zor çünkü dizide her şey var desem yeridir. Gerçekten çok başarılı, 1 saatlik bölümleriyle sıkmıyor.  Yazın izlemek de ayrı bir keyifli olur 🙂

Kitaplara gelecek olursak, kendime şu an yazın okunacaklar listesi hazırlıyorum, bitirince onu da sizlerle paylaşacağım. Sizin de yaz için şunu da listene ekleyebilirsin dediğiniz kitaplar var mı? Varsa yorumlarda beklerim 🙂

Şimdi sıra geldi diğer şeylere. Haziran ayında yapmayı istediğim bir diğer şey bir sosyal yardım kuruluşunda gönüllülük yapmak. Aktif olarak gönüllü olabileceğim dernek arayışındayım. Henüz yaşadığım yerin civarında bir yer bulamadım, ama aramaya devam ediyorum.

Haziran ayında yapmak istediğim ama maalesef yapamadığım bir şey var, o da İçerde dizisinin oyuncularıyla final bölümünü izlemekti. İçerde dizisi çok güzel bir olaya imza attı: belirli bir ücret karşılığında İçerde oyuncularıyla birlikte İçerde dizisinin büyük finalini izlemek. Güzel dememin sebebi ise bu gelirin bağışlanacak olması. Yani hem diziyi oyuncularla aynı ortamda izliyorsunuz ve hem bağışta bulunuyorsunuz. Bu kadar güzel bir etkinliğin de biletleri çabuk tükendi haliyle ve ben de İzmir’de yaşadığım için bilet alamadım. Ancak bilet alamama rağmen böyle güzel bir olaya el atmaları çok hoşuma gitti.

Tam olarak deniz sezonunu açmadım ben ve hazır açmamışken yaz alışverişi yapmak planlarım arasında. Güneş kremi olsun, güneş bu yaz saçımı geçen yaz yıprattığı kadar yıpratamasın diye saç bakım ürünleri olsun listemdeki her şeyi almaya çalışacağım.

Son olarak, yaz tatili için Türkiye’nin birkaç yerini gezmeyi planlıyoruz ve gezebileceğimiz yerlerin rotasını çıkaracağım Haziran ayında. Umarım bir aksilik çıkmaz ve gezmeyi planladığımız yerleri gezebiliriz.

Benim Haziran ayında yaptıklarım, yapamadıklarım ve yapacaklarım bu şekildeydi. Sizlerin planları neler yaz ayı için, Haziran için? Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın!

 

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

