FETHİYEDE FESTİVAL RÜZGARLARI ESİYOR – GEZGİN FEST!

Hepinize merhabalar!

Bu yazımda sizlere Instagram üzerinden denk geldiğim ve ilgimi çektiği için sizlerle paylaşmalıyım dedirten bir festival olan Gezgin Fest’den bahsedeceğim.

Öncelikle yazıma şunu söyleyerek başlamak istiyorum, bu festival ilk defa bu yaz Fethiye’de düzenlenecek ve ben maalesef gidemiyorum. Gönül isterdi ki ben de ilk senesinde bu festivale gideyim ve size de detaylı bir şekilde görüşlerimi yazayım, ancak bu sene için bu mümkün olmayacak maalesef 😦

Ancak aranızda Fethiye’de veya yakınında oturanlar için değişik bir aktivite önerisi olarak yazabilirim diye düşündüm, içinize sinerse siz bir gidip bu festivali deneyimleyebilirsiniz 🙂

Festival ile genel bilgileri verecek olursam,

Yer:  Fethiye Aksazlar Koyu

Zaman: 24-27 Haziran 2017

Neler olacak festivalde?

Festivalde konserler, yoga dersleri, film müzikleri atölyesi, dokuma dersleri, söyleşiler, stand-up gösterileri ve film gösterimleri gibi çok çeşitli aktiviteler olacak.

 

Bunun yanısıra çadır ile festival alanında konaklama yapılabiliyormuş, isteyenler de bileti aldıktan sonra dışarıdan da gelebiliyormuş. Koyda olduğu için denize girme imkanı da varmış, ki bu da o kavurucu sıcakta olabilecek en güzel şey falan olur.

Size ön bilgileri vermeye çalıştım festival hakkında, eğer hala ilginizi çekiyorsa,

http://www.gezginfest.com

https://www.instagram.com/gezginfestcom/

sitelerini mutlaka ziyaret edin.

 

Görüşmek üzere!

 

Bir Cevap Yazın

