Stranger Things – Dizi Yorumum!

Merhabalar!

Sizlere Haziran Sohbetleri postumda bahsettiğim Stranger Things isimli dizinin ilk sezonunu bitirmiş bulunmaktayım. Sizlere de bir fikir vermesi açısından bu inceleme yazısını yazmak istiyorum. Eğer ilginizi çekerse listenize eklersiniz 🙂

Stranger Things 2016 sonlarında sadece bir sezonu yayınlanmış bir Netflix dizisi. Dizide belirgin olarak fantastik ögeler, gerilim ve gizem var. Ben Stranger Things’e başlamadan önce insanlardan hep korku filmlerini seviyorsan izlemelisin gibi şeyler duyuyordum ancak izledikten sonra farkettim ki dizide hiç öyle korkutan bir sahne yoktu. Bunun yanında bir dizide mutlaka aşk da olmalı diyenler için pek tatmin edici olmayabilir Stranger Things. İkinci sezonda olur mu orasını bilemem ama aşk arka planda(yok da değil hani). Size konuya geçmeden önce temel şeylerden bahsettim, şimdi gelin konuya bakalım.

Konusu: Kaybolan genç bir çocuk olan Will’i arkadaşlarının, ailesinin ve polisin aramasını anlatan bir dizi. Will’i bulma maceraları da diyebiliriz. En basitinden bu şekilde anlatabilirim ama bu kadar basit değil, izlemiş olanınız varsa anladı çoktan beni 🙂

Fragmanı buraya bırakıyorum. Size çok fazla karakterlerden bahsetmedim çünkü ben konusu dışında bir şey bilmeden başladım diziye ve o şekilde keyif aldım. Fragmanda bilmeniz gereken her şey var zaten.

 

(DİZİYİ İZLEDİKTEN SONRA DEVAMINI OKUYUN)

Ben bu diziyi çok sevdim. Will’i arayışları sırasında tanıştığımız Eleven karekteri neydi öyle ya! Ben çok sevdim El’i hatta Mike ile birlikte çok tatlılardı. Bunun yanı sıra Nancy ve Jonathan ikilisini çok yakıştırdım! Steve de son bölümlerde iyi çocuk olduysa da benim kalbim tabiki Nancy ve Jonathan’dan yana. Neyse, bu kadar aşk meşk yeter, diğer konulara gelelim.

Öncelikle Barb’ın ölmesi beni üzdü ve nedense Nancy’yi daha çok sevmeme neden oldu çünkü Nancy’nin arkadaşını kollaması hoşuma gitti. Dizide geçen diğer şeyler de, örneğin El’i denek olarak kullanan Hawkins Enerji Binası da diziye çok gizemli bir hava kattı. El’in o beyaz saçlı adamdan Mike’larla kaçması ve Lucas’ın El’i kabullenmesinden sonra “asıl şimdi başlıyor” dedim. Son bölümde nihayet Will’i bulmaları “oh be” dedirtti ancak farkettiyseniz Will’de bir gariplik vardı. Özellikle banyoda ağzından çıkan şey beni şüphelendirdi. En üzücü olaylardan bir diğeri ise El’in canavarı öldürmek uğruna gitmesiydi. Henüz ona ne oldu tam olarak bilmiyoruz ama umarım ikinci sezonda geri gelir. Bu arada ikinci sezon demişken sanırsam ikinci sezon ekimde geliyor. Sabırsızlıkla bekliyorum.

Bugünlük benden bu kadar, umarım beğenmişsinizdir, görüşmek üzere!

 

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

