Şu An Muhteşem (The Spectacular Now) FİLM İNCELEMESİ!

Şu An Muhteşem başrollerinde Shailene Woodley ve Miles Teller’ın olduğu, klasik gençlik tarzında bir film. Aslında bu benzetme bir yere kadar doğru, çünkü film bir mesaj vermeye çalışıyor. O mesajı şimdi söylemeyeyim, filmi izlemeden önce okuyorsunuzdur bu yazıyı muhtemelen. Benim fikrime gelmeden önce gelin IMDB puanına, konusuna ve fragmanına bakalım.

Konu: Lise son sınıf okuyan Sutter arkadaşlarının arasında partilerin neşe kaynağıdır. Bir magazada çalışan Sutter ileriye dönük planlar yapmaz anı yaşar. Bir gün kız arkadaşı tarafından terkedilince üzüntüsünden çok içip sarhoş olur ve Aimee Finicky ile bir çimenlikte uyanır. Aimee diger kızlara göre çok farklıdır, Hayatını sadece bilim kurgu kitapları okumakla geçer.Amy kendine iyi bir gelecek düşlerken, Sutter büyüleyici olan şimdide yaşamakta olsa bile, birbirlerine çekilmişlerdir.

IMDB Puanı: 6.9

Fragman: http://www.sinemalar.com/film/147838/the-spectacular-now

Şimde gelelim benim yorumlarıma. Merak etmeyin arkadaşlar, spoilersız olacak bu bölüm. Konusundan da görüldüğü gibi, klasik utangaç kız ile eğlence düşkünü ve serseri bir oğlanın aşkına yer veriliyor filmde. Film hakkında konuşulacak çok bir şey yok. Ben en iyisi size bir liste yapayım 🙂

BU FİLMDEN NE BEKLEMELİ/ NE BEKLEMEMELİYİM?

  • Gözlerinizi yaşartacak bir aşk hikayesi beklemeyin. Hatta direk aşk konusunda bir beklentiniz olmasın. Filmi izlerken şaşırın biraz.
  • Filmden aile içi sorunlar, okul/dersler, gelecek kaygısı gibi temalar bekleyebilirsiniz.
  • Çok fazla atraksiyon veya hareket beklemeyin.
  • Filmde sizi şaşırtabilecek birkaç nokta bekleyebilirsiniz.

 

Film ile ilgili izlemeyen arkadaşlara aktarabileceklerim bu kadardı, izleyip izlememek size kalmış. İncelememi objektif bir şekilde yazmaya çalıştım. Ben şahsen filmi izlerken biraz sıkıldım ve izlemesem de olurmuş dedim.

Filmin içeriğine ek olarak eklemek istediğim bir şey daha var, o da Miles Teller ve özellikle Shailene Woodley’in oyunculuğu. Çok başarılı buldum ikisini de, filmin bir artısıydı bu bana göre çünkü hikayeyi yapay olmaktan uzaklaştırmışlardı.

 

Hepinize güzel tatiller diliyorum,

Hoşçakalın!

 

Bir Cevap Yazın

