İZLEMEYENLER İÇİN GAME OF THRONES SOHBETİ ❤

Herkese merhabalar!

Öyle özledim ki burayı anlatamam.. İnternetsiz geçen yaz günlerimin ardından sonunda wifi bulunca sizlere yaz tatilimde yaptıklarımın biraz update’ini vermek istedim.

Öncelikle Game of Thrones’a başladım, başlamam yetmiyormuş gibi iki haftada gibi bir sürede 7. sezona kadar izledim! Bildiğiniz gibi Game of Thrones kimsenin dilinden düşürmediği, IMDB puanı 9,5 olan (en yüksek puanlı dizi bile olabilir), kitap serisinden esinlenilerek yapılmış ve efsaneleşmiş bir dizi.

Ancak şöyle bir durum var; GOT seven tam seviyor, kimileri de beğenmediğini söylüyor. Hatta eminim ki bir çok kişi ilk bölümü izlemeye çalışmıştır, ancak sarmayınca bırakmıştır.

Benim fikrime göre Game of Thrones izlemek diğer dizileri izlemeye benzemiyor. Neden mi? Çünkü bazı yerlerde gerçekten çok sıkılıyorsunuz, sadece bana mı oluyor bilmiyorum ama ben bazı yerlerde cidden sınandığımı hissetim. Kitabını da okumadıysanız benim gibi, diziye ilk başladığınızda kafanızda bir sürü soru işareti oluyor. Çok fazla karakter var bir kere, olay örgüsü de yeterince karışık. Şimdi diyorsunuzdur niye kıymetli vaktimi bu diziye harcayayım.

Çok çabuk sıkılan biri olarak size diyorum ki, BU DİZİ GERÇEKTEN EFSANE. Nerden başlayayım bilmiyorum. İlk başladığınızda,- ilk sezon özellikle- sarmıyor arkadaşlar. Ancak siz ne zaman olayları kavrıyorsunuz, karakterlerleri tanıyorsunuz işte o zaman asıl olay başlıyor. Asıl olaylar başladıktan sonra sizi durdurabilene aşk olsun 🙂 Ben de şu an farkettim, o kadar fazla bahsedilecek şey varki dizi hakkında. Dizide her şey var. Savaş, intikam, entrika, aşk, nefret, aile… Çok cesur sahneler var aynı zamanda. Çekimi çok kaliteli, bir savaş sahnesi var hele, diyecek laf bulamıyorum. İzleyenler anladı beni 🙂

Dizinin konusundan cidden bahsetmek isterdim, ama en ufak bir spoiler dahi almanızı istemediğim için bu bölümü bu yazılık es geçiyorum 😂 Siz bana güvenin, biraz sabredin, ve izlemeye başlayın. Ha, bir de sakın kimseden spoiler almayın -eğer bazı yerlerde şaşırıp şok olmak istiyorsanız tabi- hahahaha. Birçok bölümü IMDB’de 9,9 alan, herkesin diline konu olmuş bir dizi bu kadar yüceltiliyorsa vardır insanların bir bildiği diyerek başladığım bu diziyi ben de sizlere tüm yüreğiyimle öneriyorum. Bir bölüm 50 dk, bir sezon 10 bölüm. Toplam 6 sezon var, Temmuz itibariyle 7. sezon yayınlanacak.

Her neyse, izlemeye karar verirseniz, haberdar edin beni, dizi üzerine konuşuruz ❤

Şimdilik benden bu kadar,

İyi tatiller!

Bir Cevap Yazın

