THE BODY SHOP BODY BUTTER İNCELEMELERİ!

Geçen yeni yıl indirimlerinden aldığım, bu mis kokulu 6 Body Shop Body Butter’ları inceleyeceğiz bu yazımda. Biliyorsunuz The Body Shop denilince akla ilk gelen ürünleri Body Butter’ları ve kesinlikle bu ünü hakediyorlar. Ben olabildiğince çeşit ürünü deneyimleyebileyim diye küçük boy almıştım. Şu an bitmeyen bi kaç tane kaldı, onlar da bitince büyük boylara geçmeyi düşünüyorum. Açıklamalarımdaki ürünlerin fotoğrafları sırasıyla yukarıda 🙂

İlk olarak, Wild Argan Oil isimli kremle başlamak istiyorum. Bu krem, çok çok çok güzel kokuyor! Güzel kokup işlevsiz kremlerden de değil ama. Biraz kalın bir dokusu var, çok sürmenize gerek kalmıyor. Kışın kuruyan ciltleri de derinlemesine nemlendiriyor. Hassas bir cildiniz varsa da rahatlıkla kullanabilirsiniz. Memnun kalacağınızı düşünüyorum.

Daha sonra, Moringa da iç açan ve çok hafif çiçek kokulu bir krem. Gerçekten çok güzel kokuyor, kendinizi yaseminlerle dolu bir bahçede gibi hissediyorsunuz. Bu kremin tendeki kokusu da çok güzel ve kalıcılığı da kötü değil. Nemlendirmesine gelecek olursak güzel nemlendiriyor diyebilirim, ama yapısı diğer kremlere göre yumuşak.

Coconut, hindistan cevizi kokusu sevenler için ideal bir krem. Hindistan cevizi kokuyor ve koku kesinlikle baymıyor. Nemlendirme özelliği de çok iyi, kalın bir yapıda.

Shea, tam bir “temiz” koku bence(ne demekse :)). Klasik ve muhtemelen hepinizin tanıyacağı bir koku. Nemlendirmesi güzel, kalın bir yapıda. Azıcık bile sürmeniz yeterli oluyor.

Mango, çok güzel meyve aromalı bir krem. Adı mango, lakin nedendir bilinmez kokusunu ben şeftali kokusuna benzetiyorum. Gerçekten çok güzel kokuyor, kremi sürdükten sonra sanki parfüm sıkmışım gibi çevremdekiler kokuyu çok net alıyor(ve iltifat ediyorlar tabi :)). Yapısı Moringa gibi, kalın bir yapıda değil yani. Şeftali kokusunu sevenler mutlaka denemeli bence.

Son olarak Fuji Green Tea kremi kaldı. Bu kremi tek bir kelime ile tanımlayacak olsam “fresh” derdim. Banyodan çıktıktan sonra sürünce o fresh kokusu yayılıyor ve ferahlatıyor. Kokusu güzel, ama en güzel koku olduğunu da söyleyemem. Yapısı kalın değil, yumuşak bir krem. Bence yazın kullanmak için ideal.

Özetleyecek olursam, bu kremlerin nemlendirme özelliği olarak birbirlerinden aşağı kalırlıkları yok. Size tavsiyem almadan önce koklamanız ve kokusu hoşuna gidenini almanız.

BONUS: TBS DEMİŞKEN JAPANESE CHERRY BLOSSOM İSİMLİ KOKU HAKKINDA GÖRÜŞLERİMİ DE YAZAYIM. GÜZEL,ÇİÇEKSİ BİR KOKUSU VAR. AMA KULLANDIKTAN BİR SÜRE SONRA BANA BAYICI VE AĞIR GELMEYE BAŞLADI. BENDEN DE KAYNAKLANIYOR OLABİLİR. EĞER HAFİF KOKULARI TERCİH EDİYORSANIZ TAVSİYE ETMEM PEK.

Benden bu kadar, görüşmek üzere!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 comments

  1. Benim ve çocuklarımın da çok kuru cildi var. Yıllardır hekim tavsiyesiyle de çeşitli ürünler kullandım. 2 yıldır doğal yağlardan yararlanıyorum çok daha faydasını gördük biz

    Beğen

  2. Merhaba ^^
    Öncelikle bloğumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.
    Bloğunuz çok hoş görünüyor. Bu yayınınızı da çok beğendim.
    Ürün inceleme konusunda gerçekten başarılısınız.
    Teşekkürler ^^

    Beğen

  3. Hayirli olsun. Ben yorumlari yanitlamakta gec kaldim yeni görüp takibe aldim. Deryaninsporgunlugu ve delikizinbohcs benim bloglarim. Sevgiler.

    Beğen

Yorum bırakın